alhamdulillah...

salam...

setelah sekian lame menunnggu saat2 nie..
akhirnye ia dtg jgk..
alhamdulillah..
sekian lme zira tunnggu..
akhirnye ia muncul jgk..

aku paling takot ble tibe saat2 nie..
tp ble ianye muncul,aku lega..
alhamdulillahh..
ha..nk tau ape?







.

inila dia..
result sem 2 aku..
alhamdulillah..

jgn pk bkn2 ye..
ayt2 sblom gmbr nie saje2 je wat..
bkn psl pakwe atau ape..
psl rsult zira..
syukur..alhamdulillah...

yg paling zira syukur,
subjek yg paling zira takot,lulus gak..
alhamdulillah..

matlamat next sem..

maintain pointer @ dptkn lbh baik lg..
insyallah...

wish me luck..;)



Comments

zulhelmi said…
hoho ni dean list ke tak?
tahniah2
ZieRa said…
This comment has been removed by the author.
ZieRa said…
alhamdulillah...;-)
tq..

ble nk blanje aku nie?
da dua sem nie..ehe...

balik dr korea,blikan aku ape2 ..ehe
ZieRa said…
mira n qeeylah>>tq..

Popular Posts