blik cuti..

Salam..
arini aku blik cuti mid sem..
seperti yg suma da tau,uitm telah mempercepatkn cuti sem bg mencegah h1n1......
lg satu sbb nk selaraskn ngan suma uitm rasenye..
alhamdulillah..aku blik gak akhirnye kt umah nie..
rindu tu umah..haha..
actually,aku xbrape ske sgt cuti kali nie..
bkn sbb aku xnk blik umah tp sbb nanti raya cuti kejap je..huhu..
tu yg xbes tu..
tp okla..aku bersyukur la gak dpt blik..
at least blhla aku siapkn suma omwork2 aku..ehehe..
so dptla aku sambut birthaday di pontian n pegi ke event2 yg aku mmg nk g..
sbb tu aku ske gak..haha..
okla..
nanti aku story lg..
see u..
see ya..
p/s:bru smpi umah tengahari td..
patu g umah nenek plak..ni bru kt umah..

Comments

zulhelmi said…
weyh selamat ulang tahun.
takde hadiah.
tunggu tahun depan ok.
:)

kau nak apa?
haha.
ipod?
SumaiyahSufian said…
eh emy..maya nk gak!hik3....
ZieRa said…
tq..
aku nk adiah bes2la..
ipod pon blhla..ehehe...
aku tunngu thn depan..

Popular Posts