ari2 cuti..

salam..

mase ari selasa yg lepas..
zira telah hang out bersama rakan2..
ahli2 yg terlibat seramai 5 org termasokla zira..
nk tau sape name ahli2 nye?
ni dia..
zaydee(the planner)
marul
syamir
anif
lin
n of coz me..
ehe..

date kteorg ditetapkn pada pukul 2 ptg..
tp biasela.janji melayu..
2 lbh2 skit bru berjumpa suma..haha..
kami drive keta masing2..
patotnye blh je kongsi2 keta tp..xsmpt nk ckp..
so drive masing2la...
zaydee n marul satu keta..
zira n lin satu keta(i'm the driver..ehe)
syamir sorg
anif naik motor..
1st yg kteorg wat ialah main bowling..
mmg plan nk main bowling je pon..
da xtau kt pontian nie nk g mane lg..selain tmpt2 cmtu..
nk g lua pontian da xsmpt sbb da ptg..
so jln2 pontian jela..

tp xsuma main bowling..
suma main bowling kecuali lin..
dia xnk..
aku disponsor oleh zaydee..
ahaha..
aku pon xtau..
tup2..dia da byrkn..n xmntk pon kt aku..haha..
xtau2..hahaah..tq zaydee..



ni aku n lin sementare yg lelaki2 nie g byr nk main bowling..haha



ni la aksi2 pemain2 bowling..ehe..
ni pemain2 yg tga menunggu giliran..
kiri tu marul,zaydee n syamir..


ni tga tgk org main bowling..xbaik tau diorg ketawekan zaydee..haha..
yg kiri tu anif,marul n syamir..(again)haha..

kteorg main satu game je..sbb mase mencemburui kteorg...huhu..
keputusannye..(alamak malula..haha)
1st
syamir dgn markahnye 100
2nd
marul rasenye..ehe..markahnye 87
3rd
anif kot..markah xingtla plak..ehe
4th
zaydee..markah pon xingt..ehehe.
last..
aku..huhu..
markah skit sgt..
kena practice lg nie (practice make prefect..)haha..

so slpas kteorg main bowling,masing2 suda lapar nmpknye..
so kterog pon gla mkn..
mula nk mkn kt kfc..
then..da smpi billion,
decide nk mkn pizzahut..
pizza time..
kali nie zaydee blanje..ehehe..
baik sungguh zaydee..ehe..


ni aku n lin selepas menikmati pizza..ehe..

then..lps mkn,kteorg pon blik..
ehe..
besla artu..
sbbnye..aku agk lame jgkla xjumpa zaydee n marul tu..
sbb diorg study tmpt lain2..
zaydee kt poli kedah..
marul kt kym..
perubhan yg aku tgk,marul semakin pemalu..haha..
dulu kt skola xdela pemalu sgt..
zaydee mmg kdg2 pemalu..haha..
tp ok je..

hope blh hang out lg ngan korg ye..
see ya..

p/s:mak da nk blik..jumaat nie mak blik..yeay!!!!

Comments

nadzri said…
ceh,kuar x ajak aku ph ek..=)
ZieRa said…
nie kua dgn tibe2 jela..ehe..
xpe..lenkali aku ajk ko eh..ehe

Popular Posts