cite natrah..

salam...
arini aku nk cite psl citer natrah nie..
actually natrah nie da lame meninggal..
actually,aku xtau sgt citer dia nie..
aku nk sgt tau citer natrah nie..
kn da ade teater ttg citer natrah nie..
tp aku xdpt tgk..sbb teater tu ktne..aku ktne..
menurut citer ayh aku n org2,
citer batrah nie ttg seorg hamba Allah yg mmg da masok islam sejak kecil lg..
tp ble da besar skit,parents kandung natrah nk amik semula dia..
tambahan lg..nk natrah nie kua dr ISLAM n masok agama asal dia iaitu agama kristian..

natrah nie xnk...
dan mak angkat dia yg beragama Islam juga xbg..
yela..da ank yg dijage sejak kecil lg nk diambil org cmtu je..
patu nk suro kua Islam plak tu..

stkat tu je aku ingt n tau..
aku btol2 nk tau citer natrah nie yg selanjutnye..

kalu wat filem citer nie bes gak..
blh aku tgk..
ehe..

aku terpikir nk tgk citer nie sbb kt akhbar tempatan skrg kecoh ttg teater natrah nie..
pada mulanye aku xtau..
then tnye ayh,natrah nie sape..
then ayh citela..
sjak tu,aku nk tau sgt ttg citer nie....

aku nk tau endingnye
ape jd ngan suami yg dikahwininye..

sini

Comments

Popular Posts