Always..

Assalamualaikum...

ku sering mengingati "dia"...
ku sering terkenang kn nya...
ku sering merindui nya..
ku sering menunggu jawapannya...
ku seringg.....sehingga ku tidak tahu lagi ape yg perlu ku sering lakukan..

aku hanya menunggu jawapan...
jawapan yg ku rase kan perlu...
jawapan yg ku ingin tahu kebenarannya...
jawapan yg merupakan suatu kepastian...
jawapan yg entah bila aku akn mendapatkannya...

entah mengapa ia selalu berada di fikiran ku..
entah mengapa aku sering tertanya2...
entah mengapa aku ingin sgt kepastiannya....
entah mengapa aku ingin kebenarannya...

sedangkan aku tidak mengetahui bila..
sedangkan mungkin aku tidak akan dpt kebenarannya..
sedangkan aku harus study skrg....hehe..

mungkinkah ia suatu petanda?
mungkinkah itu la kebenarannya?
mungkinkah dia hanya ingin membalas dendam kepadaku?

aku harus sabar..
aku harus berfikiran positif..
aku harus kuat..
aku harus tabah..
aku harus mengutamakan keutamaan ku skrg...
aku harus belajar..
aku harus mencapai cita-cita ku..
aku harus membuat family ku bahagia..
aku harus semua tu...insyallah..

Ya Allah..Engkau kuatkanlah hati hamba MU ini...
Ya Allah...Engkau permudahkanla segalanya...
Ya Allah...Engkau Maha Penyayang  lg Maha Pemurah..

semoga semuanya berjalan lancar...
semoga dipermudahkan segalanya..
semoga peroleh keputusan yg terbaik..
semoga bahagia dunia dan akhirat..
semoga berjaya dunia dan akhirat...
semoga menjadi hamba yg cemerlang dunia dan akhirat..
semoga menjadi anak yg soleh dan solehah..
insyallah...

sekian...

p/s:sekadar bermonolog sndri...


Comments

Popular Posts