Sebulan

Assalamualaikum..

sebulan sudah kau mendiamkan diri..
sebulan sudah kau tidak membalasnya..
sebulan sudah kau tidak mempedulikan ku...
sebulan sudah aku tertanya-tanya..
sebulan sudah kau begitu..
sebulan sudah aku menunggu...
sebulan sudah aku menanti jawapan...

sebulan sudah semuanya berlaku tanpa ku ketahui mengapa..

kini...aku tetap menunggu..
kini..aku hanya Berserah...
kini...aku hanya bersabar...
kini...aku harus utamakan ape yg perlu diutamakan..

kini..masa utk aku sambung study..
kini..masa utk aku siapkan assignment..
dulu,kini dan akn datang..aku harus mencapai cita-cita ku..

Ya Allah...bantulah aku..
semoga semuanya berjalan lancar...
semoga dipermudahkan segalanya...

MASA UTK TERUSKAN PERJUANGAN...
JOM STUDY...
JOM BELAJAR...

P/S:hanya tggl lg 2 bln je sebelum final exam sem 4..
so.utamakan ape yg paling utama...

Comments

Popular Posts