sem 2 bermula

salam..

arini da masok ari ke 5 aku kt uitm segamat nie..
ah..aku xtau knp aku rase rindu sgt kt umah..
homesickla plak..
mase sem 1 dulu xdela smpi cane nie skali..
knp nie?
minggu nie pk2 nk blik tp cm mls la plak..huhu..
da 5 ari nie aku rase cm boring la plak..sbb aku blom ade homework lg..ehe..
so cm xtau nk wat pe..
tp da stat study da..
so aku decide nk study jela..

yela..sem nie aku rase subjek dia agk susa kot..

ada 6 subjek sumanye..

bel260
ctu151
mat183
csc 128(c++)
acc107
n last skali ko..
aku agk takut ngan sbjek2 sem nie sbnrnye..
aku hrp dpt bwk subjek2 nie suma..

doakan aku ye..;-)
wish me luck..

ha..lg ..
satu aku nk cite..
aku dpt roomate bru..
dia dak degree..
umo dia same ngan ex roomate aku dlu..
dia degree accounting..
aku xslalu sgt bbual ngan dia sbb dia salu xde kt blik..ehe..
aku pon bkn jnis yg pndi bbual ngan org yg aku bru knl..ehe..
so..hope sem nie sumanye berjln ngan lancar..
insyallah..

wish me luck ye kwn2..;-)

tq..;-)

Comments

Popular Posts