di rumah..

salam..
now,i'm home..
setelah beberape minggu di uitm segamat sejak masok sem 2,sye pulang juga..
actually,i had plan to go home this weekend..
so da plan..,tggl jlnkan jela..
ehehe..
td naik bas kul 12..
naseb baik ade tiket..ehehe..alhamdulillah..
hem..kt bas,sye tido saja..ehehe..ngantok kot..
tp da nk smpi tu bgnla..
ade something happen yg membuatkan aku cm da xnk naik bas tu da..
driver tu mara aku plak..
tu yg aku xske tu kalu driver mara aku..
spatutnye,aku sebagai pelanggan,dia kenala lyn baik2..
ni x..
nk mara plak..
da ayh ckp tu batu lima,aku ckp jela batu lima..
yg driver tu nk salahkn aku plak knp..xske2...
patu nk mara aku sbb xg mase dia panggil tu..
da aku duk blakang..mane nk dga mase dia panggil tu..
lps nie cm da xnk je naik bas tu..(tp xsure lgla..ehehe..)
driver tu aku prasan mmg ske mara2 la..
xbesla kalu cmtu..
naik bas pon xde mood tau jdnye..ehehe..
(sori..ter emo plak ble pk blik psl bas td tu)

aku nk trun kt petronas batu 5,aku ingtkan dia da tau..
nie x..tnye lg yg mane satu..
hem..xpela..bia la dia..
hhuhuhu..
last2 dia trunkn aku kt bus stop giant..
naseb baik dekat lg ngan petronas..so aku pon bjln ke petronass..
smbil tunggu parents aku amik,aku mkn mc donald..
geram..ehehe..

kt umah..i have to study becoz i have a lot of work to do..
n i hope i can finish it..
wish me luck k..

to my frenz>
i'm sorry if i do wrong..
n wish me luck in my study k..
tq my frenz..
luv u all..
see ya...

Comments

Popular Posts