berbaloi x?

Salam...

actually arini xde ape aktiviti pon aku wat selain on9..bace blog org..ehehe..

tajuk aku arini..berbaloi ke???
aku wat tajuk nie
sbb mase ari aku g jusco tgk wayng ngan kwn2 aku tu..
aku jln2la..
lin nk cr brang dia..aku nk cr beg galas..
g la kt suma kedai..
mase kt butik@kedai FILA n CONVERSE..
aku ade ske kt satu beg nie..
peh..mmg cntikla beg nie..
ade ciri yg aku nk..haha..
tp aku xtau harge dia brape..sbb xdinyatakn..
lin ckp free kot..sbb xde tande harge..
mase tu kt FILA..
da xde harge kt situ..aku pon mls nk tnye kt jurujual tu sbb nk cpt kn..
kteorg masok pon sbb lin nk cr tracksuit..
tp xde..
tp mmg cntikla..huhu..nk beg tu..
tp kalu harge dia mhl??
korg rase berbaloi x kalu aku bli?
sbb mak aku xbg aku bli brang mhl2 nie..nanti ilang..rugi je..

then..aku g plak butik CONVERSE..
kt situ pon ade beg yg aku suke..
lin pon ckp cantik..
new arrival lg tu..
hu..mmg cntikla..
tp harge 60 lbh..
berbaloi ke kalu aku bli??

p/s:aku tga mencari beg yg sesuai..

Comments

zulhelmi said…
beli je lah.
klu mahal, takkan ko nak ilangkan kan?
:)

Popular Posts