kawen...

Salam..

kawen???
yg pntng bkn aku yg kawen..haha..
ni pak cik aku la kawen pada 7 jun yg lps..dia nikah 5 jun mlm..
majlis kt tmpt dia 7 jun..
kpg aku..
sbb tu aku blik kpg..
dia ni ank nenek sedare aku..kire cm pak cik aku gakla..
wat majlis kawen ni mmg memenatkn kn?
tp meriah la+ seronok..
tema majlis dia warna biru..

my faveret color..haha

mase 7 jun tu aku jd org yg tukang bg bunga telur..bes gak..haha..
biasela..da mmg salu cmtu..aku ngan sepupu2 aku..

pihak perempuan wat majlis bersanding pada 6 jun yg lps..
nila gmbr2nye...

ni aku ngan sepupu aku n mak cik..kt umah pihak perempuanni gmbr family pihak lelaki..biasela..mase nie pengantin turun mkn...so kteorg amikla gmbr kt pelamin..ehe
tgkla gmbr2 nie..ehe..
p/s;xtau nk cite ape ttg majlis nie..so..kte lyn gmbr..
ni mase majlis 7 jun.

bergmbr bersama pengantin..family aku..

bergmbr bersama pegantin..

berehat sebentar..pose2..

bersama sepupu...


ni anim..ank nenek sedare aku gak..

hem..tu jela..kot yg aku nk cite psl majlis nie..huhu..
see ya...

Comments

Popular Posts