my family..

Salam..

arini aku nk cite psl family aku la..
yela..aku xtau nk tulis pe..so aku nk cite psl family aku..huhu..
1st skali ttg ayah aku.....

ni ayah aku..
name dia zuklifly
dia ni bekerja sndri..
actually aku pon xtau name keje dia ape..
tp halal k..
aku xtau cane nk trangkn ttg keje ayah aku nie..haha..
birthday dia 25.4.1966


kte berpindah plak kepada mak aku...
mase ni kt dlm sauna..huhu..pns woo..
ni mak aku..
name dia sabahriyah
mak aku nie keje sebagai seorg GURU..
guru perdagangan n ekonomi asas..
aku salu cite ttg hal2 skola ngan dia..
hal2 aku xcitela..ehehe..
nanti mak aku mara..haha..

ok..skrg bhgian utk adik bradik aku plak..
1st skali abg aku.....

ni mase raya 2008
nila abg aku,,ensem x?haha..
name dia zulhelmi..
same cam name ayah aku..ade zul di dpnnye..
dia nie skrg tga study kt korea...under jpa..
bru je fly thn nie.
kos engineering..engineering ape aku pon xtau..ehe..
ni dia antare kami adik bradik mmg
dia la pndi skit..
skit je..haha..

yela..name pon ank sulung..kenala menjadi cnth utk adik2 nye..btol x?
umo dia taon nie 19 thn

yg kedua plak.....

akula..
aku ank kedua
ank perempuan yg pertama.
name aku..korg da tau kn?
so xpyhla gtau..
aku akn menjadi student uitm segamat..
beza umo antare aku ngan abg aku skit je..
beza setahun je..
aku taon nie 18..


yg ketiga plak..iaitu adik aku..

name dia haziqah..
prasan x?name adik aku ngan name aku da nk same..cuma bezanye..
aku r dia q..
dia skrg tga menuntut dia skola menengah sri perhentian..
same skola lame aku dulu..
yela..skola dpn umah je..haha..
dia nie skrg f2..kelas rk..
dia ni satu2nye adik perempu
an aku..huhu..

ni yg keempat plak..adik2 lelaki aku..
nila adik lelaki aku..
name dia zulhusni husaini..
name dia n adik lelaki aku yg sorg lg je pnjg skit..
yg lain suma satu perkataan..dia 2 perkataan..jelez2..haha
umo dia 10 thn..
dia bersekolah di sekola rendah bandar pontian..
bekas skola aku gak tu..
dia ni susa nk sk
e math..
pnt aku soh dia wat math..ehe..
dia ske sains..uhu

last skali adik lelaki aku yg bongsu.

adik aku yg bongsu..
name dia zulhazmi irfan..
dia ni tadika lg..
6 thn..
dia ni adik yg pling nakal + manje..
ske tgk cite yg ade kaitan ngan keta,moto n kartun..
dia ni gak ske nyanyi..
nk jd penyanyi kot satu ari nanti..haha..
dia nie peramah ngan org..
kdg2 g kedai ke ape..dia akn tnye mcm2 kt cashier..
peramah tol..plus nakal..haha..
tp kdg2 ske menghiburkan ati..haha


tula jela..ttg family ziera..
i luv my family...

see ya..









Comments

Popular Posts