ari memenatkn yg ke dua...

Salam..

wallaupon pnt arini..tp berbaloi..
cm aritu gak..
sbb arini aku g tgk wayng ngan kwn2 aku..
peh..bes..
cite JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK...
cite tu mmg komedi habisla..
sape xtgk rugi..
aku blh bg 4.5 bintang kt cite nie..
lg setengah aku xbg sbb ending dia cm tergantung..ehe..
aku tgk wayng 5 org..
syamir,wan,lin,adik dia n aku..
tgk kt jusco tebrau..
aku tgk wayng kt sini cm pnig skitla..
kalu kt cs x..ehe..xtau nape..
tp enjoy la..
kteorg amik tiket kul 1.20 ptg..
naseb baik ade tiket dlm waktu terdekat..kalu x..blik lmbtla kteorg..huh..
limit mase kteorg ade sblom magrib je..kalu terlbh....abisla kena mara ngan paretns..

lepas kteorg abis tgk wayng..dlm kul 3 cmtu..
kteorg g jln2 keliling jusco plak..
lin nk cr brang..
tuk masok u gakla..dia dpt uitm perlis..
xsama ngan aku..huhu..
aku ngan lin je bli brang..
syamir n wan ikot je..
haha..kteorg ckp..korg kena praktis..nanti kalu makwe ajk shopping cane..
haha..
diorg ikot je mane kteorg g..
kteorg g masok kedai tu..diorg tunggu je kt lua..
haha...
kteorg kecian gak ngan diorg sbb kena tunggu je..
tp adatla..
kalu da g shopping cmplex..kenala jln2 keliling..
haha..bli2 brang..
byk gakla lin bli bju..
yela..tga sale..
rugila kalu xbli..
aku nk bli gak..tp byk yg xberkenan la..huhu..
lin je yg byk bli bju..
aku bli satu je bju..
nk cr beg..tp xberkenan sgtla beg2 nye..
yg berkenan plak..rase cm mhl sgt je..ehehe..
so..kena g cr lg nie..
nk cr beg plak..huhu..
pastu..adik lin nk g mkn plak..
jam da menunjukkan kul 5 xsilap aku..
so..ape lg..
bergerak blik la..
sblom tu g bli roti dulu sbb adik lin da lapa sgt..
dlm kul 5.30 bru kua dr jusco..
kalu kua kul 5..cnfirm2 jem..
biasela..org bru blik keje..
then..kteorg bergerak mencari mcd..
nk bli mknan la..

kteorg smpi umah dlm kul 7..
ehehe..
mmg pnt..
pnt berjln..
da la jusco tebrau tu bsr..
tu pon kteorg xsinggah suma kedai..
just jln2 kt tingkat ats je...
tingkat bwh xsgt..
haha..tu pon da pnt..
skt kaki..huhu..

okla...next..
see ya...

p/s:aku geram..nape blog aku xleh komen???


Comments

syafeeq faXys said…
dah boleh la..kan aku kata..amik masa sikit..hehehe

btw best ek shopping..sakan je..haha

Popular Posts