kenduri..

Salam..

smlm iaitu 2 jun nenek aku ade adakan kenduri..
kenduri yg aku pna ckpla kt post sblom nie..
hui..pnt tu..tp bes pe..hehe..
ramai yg dtg..
termasokla keluarge blh mak aku..
nenek yg wat kenduri nie blelah ayah..
so mak pon jemput skali family belah mak..sbb kn kenduri utk aku gak..huhu..

gmbr2 nantila upload..sbb gambr2 tu bkn ade pade aku..

juadah utk kenduri smlm nasi jagung,ayam masak merah,kua kari,rojak n nenas..
nasi dii masak oleh pakcik aku sndri..ngan lauk2nye skali la..
kua kacang je mak aku msk..
byk gakla smlm lebih2 nye..

bg2 kt orgla..
da byk sgt nanti sape nk mkn..

huhu..
kalu buang je membazir plak..
MRMBAZIR KN AMALAN SYAITAN....

ok..ni gmbr2nye..aku da dpt da gmbr2 nye...
ni org2 tga bungkus2 nasi..


okla..nanti aku smbung lg..

see ya..

Comments

Popular Posts